Ad Code

Responsive Advertisement

mutlu edici mesajlar,mutlu edici sozler

MUTLU EDİCİ MESAJLAR





MUTLULUK senli yarınlara uyanmak demek,mutluluk bir sözün bir gülüşün..Omzuma yaslandığındaki huzur..
mutlu edici mesajlar,mutlu edici sozler

Mutluluk Sadece Seni Sevmekle Değil! Mutluluk Senin HayaLinle Yarınlarıma, Güzel Gözlerinle geleceğime, isminle Hayatıma giren en güzel Duyguları Kalbime Kazıdığım bir Aşk Güftesi.


mutlu edici mesajlar,mutlu edici sozler


Güzelliğin mutluluk değiL Düşüncelerimdeki Esrarengiz HayaLin, Sevgin ise düşüncelerimdeki Mutluluk örneğin...


mutlu edici mesajlar,mutlu edici sozler

Hiçbirşey yolunda gitmiyormu belki yol çalışması vardır bekle biraz:)


mutlu edici mesajlar,mutlu edici sozler 

İnsanlar senin hakkında ne düşünürlerse düşünsünler gülümse ve yoluna devam et...

mutlu edici mesajlar,mutlu edici sozler

HAYATIMA format, geçmişime reset attım,.. Beni Üzen ne varsa geri dönüşüm kutusuna kattım... Kendimi de Yeniledim bundan böyle Hayat Sana Meydan Okuyorum; İstedğin kadar Virüs yolla Yaşantıma; Beni ASLA ÇÖKERTEMEYECEKSİNN.

mutlu edici mesajlar,mutlu edici sozler

Hayat bir problem değildir. 
Onu bir problem olarak ele almak yola yanlış adımla başlamaktır. 
O, yaşanacak, sevilecek, deneyimlenecek bir gizemdir.



Başkalarının sorumluluğunu üstlenerek kendi sorumluluğunu üstlenmekten kaçmayı bırak.


mutlu edici mesajlar,mutlu edici sozler

"Mutlu olduğunuzda gülümseyin. Mutsuz olduğunuzda da gülümseyin. Her şey düzelecek, sadece gülümseyin.

mutlu edici mesajlar,mutlu edici sozler



                              Bak bugün de yaşıyorsun, Daha ne olsun,Aç kollarını sarıl sevdiklerine,
Bugünün ilk hediyesi Sevgi olsun.

mutlu edici mesajlar,mutlu edici sozler

Dün rüya, yarın hayaldir. 
Dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. 
Onun için;
Bugüne iyi bak; Güne iyi başla, Yaşamı sev, Işığını yansıt, 
Ne olursa olsun gülümse

Yorum Gönder

0 Yorumlar