Ad Code

Responsive Advertisement

çılgın sözler-çılgın mesajlar

çılgın sözler-çılgın mesajlar

çılgın sözler-çılgın mesajlar

Bekarlık canıma tak etti. Bende KIZ kulesini kaçırdım

Araçlarda arabesk müzik yasaklansın, artık BATMASIN BU DÜNYA.

Şu araba benim olsun. 5 milyar borcum olsun. SATINCA ÖDERİM

Oyunu doğru partiye ver. Sonra oooy anam oy deme.

Bu tüp bebek hatalı, hep GAZ kaçırıyor.

Gerçekler acıdır ,baklava tatlıdır, o zaman baklava gerçek değildir.

Kafanı çevirip durma! Aklından geçenleri okuyamıyorum.

KERİZİ çok olan yerin, KRİZİ erken olur.

Büyük jetona para verme, küçükten al besle büyüt.

Araçlarda cep telefonunuzu kapatınız.TELEF olmayınız.

Ekonomi kilitlendi. RESET’leyelim lütfen.

Vatandaş çok BONKÖR. Krizlerin faturasını o ödüyor çünkü..

Kim vurduya gittim,birazdan gelicem.

Babam sevdi annemi aldı,Mecnun sevdi Leyla’yı aldı, ben sevdim babayı aldım.

Dolar yine fırlamış. O ne fırlamdır siz bilemezsiniz.

İstediğinizi söyleyin emniyettesiniz” dediler, söyledik, EMNİYET’teyiz…

Çingeneye beylik vermişler, Önce cep telefonu almış.

Dost kara günde KARANLIĞA KARIŞIR.

Kim demiş kırmızı ışıkta geçilmez diye? rahmetli geçerdi. 

Yorum Gönder

0 Yorumlar