Ad Code

Responsive Advertisement

Fast food tüketmek alerjiye neden oluyor


Genel olarak fast food türü gıdalar tüketmemeye gayret ediyorum aslında. İçinde ne olduğunu bilmediğimiz bir sürü katkı maddesi var. Nasıl yapılır, nasıl hazır edilir hiç bir bilgim yoktu ve arada fast food türü gıdalar tüketiyordum taa ki 1 hafta öncesine kadar...

Aslında isim vermek istemiyordum ama insanların başına gelmesini istemiyorum. Burger king adı ile bilinen fast food türü menülerin pek sevildiği ülkemizde malesef çoluk, çocuk, yetişkin hepimiz tüketiyoruz.

Fast food tüketmek alerjiye neden oluyor

Gelelim nasıl alerji olduğuma?

Öğlen saatlerinde Burger king dediğimiz yere giderek yemeğimi yedim. Her neyse geldim işimin başına akşama kadar hiç bir şeyim yoktu. Gece göbek bölgemde bir kaşıntı meydana geldi umursamadım. Sabah kalktığımda yine kaşıntı var, aaa dedim neoluyor bir baktım ufak ufak isilik gibi kırmızı noktalar. Hayırdır inşallah diyerek işe gittim. Arkadaş ne yapsam olmuyor harıl harıl kaşınıyor. Dedim ben hastaneye gidiyorum.

Hastaneye geldik acilde 1 saat bekledik çok şükür sıra bana geldi. Neyiniz var dedi hemşire dedim kaşınıyorum suratıma baktı gülümsedi. Nereniz kaşınıyor falan filan gösterdim oo kötü olmuş dedi ilaç filan kullanıyormusunuz hayır dedim. Bir adet kulak çöpü ile oradaki mikrobu aldı. Elime bir kağıt tutşturdu şuraya geçin bekleyin. Aa bir baktım serum takılıyor dedim ben ölüyorum galiba mikrop enfeksiyon kaptım dedim. Ama aklıma gelmiyor yediğimden alerji olacağım.

Serum takıldı 3 saat hastanede bekledim. Dedim sonuç nedir yaşıyormuyum. Yine güldü hemşire dedi gıda dan dolayı alerji olmuşsunuz. Dün ne yediniz dedi yada akşam dedim anemin yemeklerini yiyorum yıllardır. Yok dedi dışarda yeme alışkanlığınız varmı demeye kalmadı dedim böle böle.
Hımm dedi hemşire....

Doktorla konuştum durumu anlatım.

Doktorun dediklerini size harfi harfine anlatıyorum. Fast food türü yiyeceklerin çok tüketildiği için kızartma yağları kirlenir ve yanar, bu yağ değişimini yapmak istemeyen işletmeler vardır. Bildiğiniz üzere yağ fiyatlarıda pahalı. Yemiş olduğun ürün de size alerjiye neden olan durum yağ ile alakalı olabilir. Biz bu durumlarda çok vakka ile karşılaşabiliyoruz.

Nitekim kulak pamuğu ile alınan örnek sonucu yağ ile ilgili oldu yanık ve pis yağ ile kızartılan patatesleri yedik durum bu işte.

Şikayet edicektim dedim sonra vazgeçtim. Allahın dan bulsunlar ama şunu unutmayın yaşım 30 bende böyle alerjik sonuçlar doğuyor ise çocuklarda nasıl bir durum olur allah bilir.

Bu tür fast food tüketen arkadaşların sağlık konusun da hiç bir sorun yaşamamış olabilir. Bu güne kadar bende yaşamamıştım ama yaşadıktan sonra insan soğuyor.

Yorum Gönder

0 Yorumlar