Ad Code

Responsive Advertisement

Hürriyet Bumerang Nedir ?


Bumerang Hürriyet in site sahipleri adına verdiği bir hizmettir
Site/Blog sahipleri Bumerang sayesinde Hitini arttırabiir reklam hizmetini kullanarak gelir elde edebilir ve daha birçok avantaja sahip olabilir

Hürriyet Bumerang 'da Süreç Nasıl İşliyor ?
Bumeranga kayıt olduktan sonra sitenizi moderatörler inceleyecektir sitenizin durumuna göre ;
Kabul Edilmeyebilir
Bronz seviye
Altın Seviye
Platin Seviye
Olarak değerlendirilebilir

Şimdi bu seviyeleri bi inceleyelim bize ne yararları var beraber görelim

Bronz Seviye
Bu seviyede olan siteler ;
Sitesinde Tanıtım yazısı yayımlayarak para kazanabilir

Altın Seviye
Bu seviyede olan siteler ;
Sitesinde Tanıtım yazısı yayımlayarak para kazanabilir
Hürlist adlı PR8 dizine eklenir / Şu sıralar sıkıntı var sanırım benim bloğumda eklenmedi bi çeki düzen verilmeli

Platin Seviye
Bu seviyede olan siteler ;
Sitesinde Tanıtım yazısı yayımlayarak para kazanabilir
Hürlist adlı PR8 dizine eklenir 
/ Şu sıralar sıkıntı var sanırım benim bloğum da eklenmedi bi çeki düzen verilmeli /
YazarKafe ye içerik yolayabilir YazarKafe Günde binlerce kişinin ziyaret ettiği bir blog 
Bu blog'a gönderdiğiniz içeriği ziyaretçi okumak istediğinde 
Başlığa Tıklar ve sizin bloğunuza yönlenir bu sayede ziyaretçi sayınız (hitiniz) doğru orantıdan artıcaktır.

Siteniz eğer Bronz veya Altın seçilmişse sizde sonra sitenizi ilgilenip geliştirdiğinizi düşünüyorsanız moderatöre inceleme için tekrar gönderebilirsiniz
inceleme sonucu üst seviyeye çıkabilir veya olduğunuz yerde kalırsınız Ben şimdiye kadar hiç düşmedim  Şuan Platin üyeyim zaten

Yani Bumerangın yararları anlata anlata bitmez bu konu hakkındaki Görüşlerinizi ve tüm sorularınızı yorum olarak yazabilirsiniz Okuduğunuz için Teşekkürler

Yorum Gönder

0 Yorumlar