Ad Code

Responsive Advertisement

Ajda Pekkan'dan Duygulandıran Müslüm Gürses Yazısı

Ajda Pekkan





Bu hafta içinde ondan iyi haberler alacağımızı ümit ediyorum demiştim...
Biz ondan iyi haberler beklerken, cuma günü ne yazık ki kötü haber geldi.
Durumu ağırlaştı...
Doktorlar “durum kritik” dedi... Kimse bize beklediğimiz iyi haberleri veremedi.
O kadar üzgünüm ki, o kadar kahredici ki...
Neden diyebiliyorum sadece...
Söylenecek bu kadar daha şarkı varken.
Müslüm Gürses müziğimizin en önemli renklerinden biri...
Bir rengimiz daha solmasın...
Tarifsiz bir üzüntü içindeyim...

Hayatımın en farklı konseri...
Bugüne kadar kaç konsere çıktım, kaç sahnede çıktım kim bilir...
Ama hiçbiri 23 Mart’ta Bostancı’da vereceğim konser kadar beni heyecanlandırmadı...
Çünkü bu çok farklı bir konser olacak.
Bu yıl 9. yılına giren Özel Olimpiyatlar-Engel Tanımayanlar Projesi kapsamında sahneye çıkacağım.
Bu projeden bugüne kadar 4 bini aşkın sporcu faydalandı.
Bu sporcularımız 2004’ten beri her yıl katıldıkları uluslararası özel olimpiyat oyunlarında bugüne kadar 36’sı altın toplam 93 madalya kazandılar.
Zihinsel engelli sporcuların kendilerine şans verilmesi durumunda neler yapabileceklerini kanıtlıyorlar.
İşte bu konserde onlarla bir araya geleceğiz.
Engel Tanımayanları Destekleyenlere Yıldızlı Teşekkür adlı konserde özel sporculardan oluşan özel bir koroyla sahneye çıkacağız...
Bu yüzden benim en heyecanlandığım konser diyorum işte...
Hepsi çok yetenekli, ışıl ışıl çocuk ve gençlerimizin başarma azmi beni derinden etkiledi.
23 Mart günü, yaşamlarına dokunduğumuz özel sporcularımızı desteklemek için bir araya geleceğiz.
Tüm zihinsel engelli sporcularımızı sergiledikleri cesaret, azim ve başarılardan dolayı gönülden kutluyorum.
Size de bu konserde bizi yalnız bırakmayın diyorum...

Ümmü Gülsüm’e yapılan ayıp...
Geçtiğimiz haftalarda Mısır’da yaşanan bir olay vardı, belki gözünüzden kaçmıştır...
Mısırlı dev sanatçı Ümmü Gülsüm’ün heykelinin üzerine peçe geçirildi...
Sanatı ve sanatçıyı siyasete böyle alet etmek ne kadar üzücü.
O Ümmü Gülsüm, bütün zamanların en güzel sesli sanatçısı ve Mısır’ın 4. piramidi olarak anılıyor.
Harika bir ses ve müthiş yorum.
1975’te öldüğünde milyonlarca Mısırlı uğurlamış Ümmü Gülsüm’ü...
Şimdi heykeline peçe takmaya kalkıyorlar.
Ne büyük saygısızlık.

Almanya tatlı vatan...
Konser bahane, seyahat şahane...
Geçen hafta konser için gittiğim Almanya’da bir kez daha keyifli dakikalar geçirdim.
Her yerde vatandaşlarımız var, onlarla buluştuk.
Konserde şarkıları birlikte söyledik.
Eskiden Almanya acı vatan denirdi ya...
Şimdi tatlı vatan artık.
Hem oradaki Türkler, Türkiye’ye eskisine göre daha yakınlar, hem Alman toplumuna uyum sağlamışlar, eskiden olduğu gibi ikinci sınıf vatandaş muamelesi görmüyorlar.
Avrupa’daki genç Türk kuşağını gördükçe keyfim yerine geliyor.
Avrupa konserlerini en çok bu yüzden seviyorum. 

Yorum Gönder

0 Yorumlar