Ad Code

Responsive Advertisement

çok / çook / çooook güzel sözler

çok güzel sözler

çook güzel sözler



 Rüyalarımdaki melek sözlerimdeki nefes hayata karşı duruşumsun sevgilim, seninle güçlüyüm seninle bir bütünüm bu hayatta sevgilim.
Beni seversen eğer yemin ederim yaptığını yanına kar bırakmam. Canım çıkana kadar seni severim! Yusuf Tandoğan
 Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz, her şey olurda şu gönlüm birtek aşık olamaz.
 Sensizlik gerçeğinin sabahından Usulca kayıyorsun akşamlarıma Ben her akşam ateş olan hasretinle Bir mum gibi yakıyorum kendimi Tutamasam da o tutkulu ellerinden Yine de alnından öpüyorum sevgili. Atakan Korkmaz
 Gökyüzü güneş olsa; sensiz karanlıktayım... - Ümit Yaşar Oğuzcan
 Okşayan elin kıymetini bilmeyenler, tekmeleyen ayağı öperler. .. wink ifade simgesi Douglas Adams
 İçimdeki çocuğun, İçindeki çocuğu Sımsıcak , SARIP, KUCAKLAMASINA İzin veriyorum.. Seninle birlikte , OYNAYIP Büyümeye HAZIRIM.. * Cavit Çağ
 Gül kurur ama kalpteki sevgi kurumaz... Yağan yağmur durur ama kalpteki fırtına durmaz... Her şey unutulur ama sevilen asla unutulmaz..!
 Özlemin buruk bir tadı var, hele seni özlemenin. Bir kokusu var bütün çiçeklere değişmem. Bir ışığı var, bir rengi var seni özlemenin, anlatılmaz.”
Allah’ın başarıya ulaştırması olmadıkça çalışmanın faydası olmaz. 
Kendini ancak bir başka insanın aynasında tam olarak görebilirsin.” Şems-i Tebrizi 
Kırık bir cam parçasıyım artık. Birleştirmeye çalıştıkça daha çok parçalanan parçalandıkça dagılan,savrulan ve her parçası can yakan. Ne kadar uğraşılsada eskisi gibi olmayan Her parçasında ayrı bir anlamı kalan fakat anlaşılamayan..
bazen insan ben iyiyim dediğinde gözlerinin içine bakıp iyi değilsin biliyorum diyecek birine çok ihtiyaç duyar..
Ben sana ölümün kıyısında yaşama tutunmuş bir hayattan geliyorum... /Serkan Özel/ 
Aşk Dediğin insana Kaynar Suyu Başından Aşşağı Döktürür Buz Gibi Suyun içinde yüzdürür, Aşk öyle bişeyki benim Gibi Adamı geceleri Seviyorum Diye inletir.
Benim Sevgim Kocaman Okyanus Olsa Ne Fayda Sen Yüzmeyi Değil Üzmeyi Bildikten Sonra
Kimbilir hangi aksam günesle beraber bende sönecegim kimbilir hangi ellerden son suyumu içecegim belki göremeden ölecegim fakat yinede seni ‘EBEDiYEN SEVECEGiM’
Herkes aşkını bilmeli görmeli sevmeli ki hayat aşk olsa herkes uçsa göklere çıksa dünyanın en güzel kraliçesi gelse de beni yine seni bulur seni severim.

Gök parıldıyorken yıldızlar sönük olabilir mi ? Sen yanımdayken kalbim yavaş çarpabilir mi ? Sevebilmek için seni seviyorum demek gerekir mi ? Tatlı bi bakış her şeyi ortaya dökmez mi ? Güzel bi gülüş seni seviyorum demek değil mi ?

Seni saklayacağım inan Yazdıklarımda, çizdiklerimde Şarkılarımda, sözlerimde. Sen kalacaksın kimse bilmeyecek Ve kimseler görmeyecek seni, Yaşayacaksın gözlerimde.(Özdemir ASAF)

Bir ateşim yanarım külüm yok dumanım yok Sen yoksan mekanım belli değil zamanım yok Fırtınalar içinde beni yalnız bırakma Benim senden başka sığınacak limanım yok 

Sana geliyorum mevsimlerin koynundan. Bir elimde umutların, Bir elimde yüreğim, Gülüşlerine geliyorum yaralı ırmakları aşarak. Bu yolculuğun sonunda; Ya yıldızları dolduracağım saçlarına, Ya da aydınlıkları bırakacağım karanlıklarına.
 Çarpsan karasevdayı en azından yüzbinle.. Nasıl bağlandığımı anlarsın kemendinle.. Kaç defa çıkıp gittim buralardan yeminle.. Ama her defasında geri döndüm SENİNLE.. 

Ey sevgilim, nerelerde dolaşıyorsun böyle? Geliyor seni candan seven aşığın dur onu dinle. Elemi de, neşeyi de beste yapmış diline. Uzaklaşma şirin yarim SHAKESPEARE
Dünya Güzel Olsaydı Doğarken Ağlamazdık,Yaşarken Temiz Yaşasaydık Ölürken Yıkanmazdık


Bir kadının dudaklarında değildir aşk.Bedeninde hiç değildir.Aşk, kadının göz kapaklarındadır.Kadın, göz kapaklarında saklar o adamı.Özdemir Asaf

Koku, tad, sıcak... sende her aradığım vardı:Seni soğuk bulanlar, ısıtamayanlardı.

Her şeyin sonrası, evveli sensin
Gönlümün biricik emeli sensin
İnan ki çökerim çekemem dersen
Çünkü canevimin temeli sensin
                               Cemal Safi


İLLA BİRİNİ SEVECEKSEN DIŞINI DEĞİL İÇİNİ SEVECEKSİN...GÖRDÜĞÜNÜ HERKES SEVER AMA SEN GÖRMEDİKLERİNİ SEVECEKSİN...SÖZDE DEĞİL ÖZDE AŞK İSTİYORSAN ŞAYET TEN'E DEĞİL,CANA DEĞECEKSİN...

 Çaresiz kalmışım bağlı bileğim, Kahretsin sen yoksun, nasıl güleyim, Ey benim hevesim, arzum, dileğim, Yaşamak seninle, öl de öleyim

Çekmeye raziyim kaprisleriniistersen zincire vur ellerimi ne olur birtanem, anla halimi ben hala deliyim, hala sevdali                        Selami Şahin

Elini tutup,gözlerine baktığım Seni seviyorum diye haykırdığım Son Aşkım sen olur musun?

Nerede olmak isterdin sorusuna, gözlerimle cevap verdiğim tek yerdi gözlerin.

sen bana ışık ver yeter bende filiz çok köklerim içimde gizlidir gelen giden açan soran bere budak yok bir şiir istersin “içinde benzetmeler olan” kusura bakma sevgilim heybemde sana benzeyecek kadar güzel bir şey yok

Öfkeni yapraklara yaz sonbaharda dökülsün,derdini rüzgara yaz estikçe uzaklara Götürsün,sevgimi kalbine yaz öldüğünde seninle gömülsün..


Sevgiyle yoğrulmamışsa yüreğinTekkede , manastırda eremezsinBir kez gerçekten sevdin mi dünyadaCennetin cehennemin üstündesin                           Ömer Hayyam
GozIerin gozIerimin onunde perde oIdu Nereye baksam seni goruyorum DiIimde senin adini sayikIiyorum Sonsuz askim sen oIur musun? 



Her gece, sonrasında başka bir gece Her gece, anlamsız bir bilmece Ve yine her gece aynı düşünce Seni Seviyorum


Seni vefasız aşklara bırakıyorum Yüzümü kırılan bardaklarda ara Düşünme ben ne olurum Sanırım bi daha onarılmaz İncinen gururum Yusuf Hayaloğlu

BoyIe deIicesine sevmisken HayaIIerimde seni susIerken GozIerin gozIerimi gormusken OIumsuz askim sen oIur musun? 

"Aşk” tipi cezaevinde, müebbet hapis yatıyor kalbim!

Çok Sabırlıyımdır Hatalar Karşında Bekler Bolca Şans Dilerim Tüm Zorlukları Beraber Göğüslerim Ancak Sabrımda Taşarsa Hoşcakalımın bir daha merhabası yoktur.


Beğendiğiniz bedenlere, hayalinizdeki ruhları koyup, aşk sanıyorsunuz.


Dilimde Aşkının Adı,Ellerimde Elinin Sıcaklığı,Gözlerimde Gözünün Işığı,Seviyorum Seni Gülüm Sensin Aşkımın Fermanı.




Aşka dair ne varsa yaşadım gönlümde Seni düşünerek ağladım tüm gece Yine de pişman değil bu gönül sevdiğine
De ki: -Aşktır şadeden gönülleri Perişan, berbat eden gönülleri Aşk söyletir en yanık türküleri Ay buluta girdiği gecelerde

Cahit Sıtkı Tarancı


Neden sen biliyo musun? Çünkü farklıydın. Kalbimde ritim değişmesine, sesimin titremesine, saçma sapan gülümsememe neden oluyodun,




Arkadaş seni Allah’ı zikretmekten hangi şey alıkoyuyorsa hakikatte asıl sevdiğin şey o’dur.



Akıllı şakadan  bile ders alır, ahmak her öğüdü şaka sanır.




Sevmek çay gibidir sevilmek seker.Bizim gibi garibler çayi sekersiz içer.






çooook güzel sözler,çok güzel sözler kısa,cok guzel sözler,coook guzel sözler

çok ama çok güzel sözler



çok / çook / çooook güzel sözler


dünya unutursa dönmeyi, rüzgar unutursa esmeyi, asiklar unutursa sevmeyi, belki o zaman unuturum seni...



Ey yar seninle anlaşamadığımız tek sorun kızımızın adı olsun





Sen bu dünyada sürgün meleksin... Seni ben öyle cok sevecegim ki birdaha cennetine dönemeyeceksin...





Sen benim bitanemdim hiçbir zaman ulasamadigim ve ulasamiyacagim.sen beni herne kadar ciddiye almasanda ben senin gözlerine bakip senin gezdigin sokaklarda gezdigim senin yanindan bir dakika olsa ayrilamayan platonigimdin.birçok seyimiz ayniydi ama sen hiç bilmedin... mutlu ol karagözlüm sen benim tek karagözlümsün sana kiyamam.....



Felek ne kadar kahretse kalbimize, Zaman zaman hatirladigimiz olur, Hangi dilber ilk aski tattirdi bize; Bir bahtiyarla yasadigimiz olur. Cahit Sıtkı Tarancı





Hersey bosmus iste candir canandir zaman hakliyida haksiz çikardi vuslatin yollari çoktaaan kapandi unut onu unut gönlüm SEVMEDIM FARZET





Ben sensiz olanlara seni aratıyorum, Ben sensiz kalanlara seni yaratıyorum, Seni saklayacağım, seni yazıp-andıkça Kendimi çoğaltıyor, seni kuşatıyorum.Özdemir Asaf



Yalnizliga gömüldügün bir aksamda.Günesin geç dogdugu bir sabahta.Özlediginde ve agladiginda,Sicak bir aska hasret kaldiginda.Ben Hep Yaninda Olucam.Onur


Ben seni düşünüyorum seniHani tıpkı o ilk günlerdeki gibiKalbim diyorum kalbimDaha dün tezgâhtan çıkmış bir su sayacı gibiAşkı anılar besliyor düşler kadarBu yüzden diyorum ki aşk eskidikçe aşktırSevgi eskidikçe sevgi.




Ne yapsam asktan kaçamiyorum,eninde sonunda yakalaniyorum.Kararliyim bu defa bitti,Ben artik Küstüm Oynamiyorum.Onur....




Gâh eserim yeller gibi Gâh tozarım yollar gibi Gâh akarım seller gibi Gel gör beni aşk neyledi 
Yunus Emre



Merhaba hüzün adasi.Ben duygu gemisi.Gecenin ilk isiklariyla demir attim kiyilarina.Hadi uyan aç gözlerini,ne diyor gemideki ses."Seni Çok Özledim"...






Babama degerimi sordum dünya kadar dedi.Dünyanin degerini sordum,bes para etmez dedi.






Su an kalbime çok kiziyorum.Benim içimde bana ait oldugu halde senin içn çarpiyor...






Pismanlik duyupta bir gün ararsan nerdeyim nasilim diye sorarsan,bir ayrilik sarkisisin sen sessizce çal benim için,veda ederken arkana bakmadan git benim için...





Don HeroldHiçbir zaman çıktığın kapıyı hızla çarpma, geri dönmek isteyebilirsin.





Friedrich von SchillerSevgi birliğe, bencillik yalnızlığa götürür.





Daniel Defoeİnsanlar hatalarını mutluyken değil ancak mutsuzken anlar.

Bir kere sevdaya tutulmaya gör;Ateşlere yandığının resmidir.Aşık dediğin, Mecnun misali kör;Ne bilsin alemde ne mevsimidir.                       Cahit Sıtkı Tarinci





Oscar WildeNankör insan, her şeyin fiyatını bilen fakat hiçbir şeyin değerini bilmeyen kimsedir.





GoetheAşk, imkansız birçok şeyi mümkün kılar.



TolstoyGüzel olan sevgili değildir, sevgili olan güzeldir.





Honore de BalzacGüzellik, çoğu zaman kusurları gizleyen bir örtüdür.





George Jean NutharHiç kimse yumrukları sıkılıyken net düşünemez.





AristotelesSözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.





Leonardo da VinciInsan ne kadar büyük ruhlu olursa, aşkı o kadar derin bir şekilde duyar.





MoliereEn çok hoşumuza giden insan kendimize benzettiğimiz insandır.





Ö M AHayatta en anlamlı kelime "BİZ", en anlamsız kelime ise "BEN" dir...





Emile ChartienHiçbir şey bir fikirden daha tehlikeli değildir. Eğer o fikir sahip olduğunuz tek fikirse.





Gömleğin ilk düğmesini yanlış iliklersen hepsini açmak zorunda kalırsın. 




Belki Cebimizde Yoktu Harçlık , Belki Hep Parasız Dolaştık ;- Ama Ne Olursa Olsun Kardeşlerimizi Satmadık 






Bu kadar üzerime gelme gece Alt tarafı karanlığın var, alt tarafı simsiyahsın. Alt tarafı üç-beş yıldız ve yalancı bir ay şavkı Ve hepsi hepsi sabaha kadarsın.. Bu kadar üzerime gelme gece Alt tarafı yalnızlığım var, alt tarafı yaşandıkça günahsın. Ve hepsi hepsi, O'nun beni düşünmediği kadarsın..







Şimdi Şurada Ölsem , Birinin Bana İşiDüşene Kadar Kimsenin Haberi Olmaz 





Biz Kimseyi Aptal Yerine Koymadık ,Onlar Hak Ettiği Yere Kendileri Oturdular 




Bu sene de değişen bir şey yok,,Yazlar sıcak ve kurak, bazı insanlar yine yavşak yine yavşak.





Hayallerimiz hep görücü usulü oldu ,- Geldiler...Gördüler...Aldılar ve Gittiler





Bu işler böyledir azizim ;- Menfaati bitenin muhabbeti de biter




7 Kocalı Hürmüz gibi dolaşıp , Aile Kızı gibi davranmaya çalışan Kızlar ..!- Davul patlamamış ama tokmağın değmediği yerde kalmamış hani




Ne Kadar Keder Varsa ; Gelir Geceyi Bulur .Giden Gündüz Gitmiştir Ama , Kahrı Geceyi Vurur 




İşi bitenin gidişine mi söveyim ;- Yoksa işi düşenin gelişine mi ?





Sevdiğin İnsanları Kaybetmeye Alıştığın Zaman ,- Hayat Önemsememeye Başlıyorsun






Çakallarla Uğraşacak Vaktimiz Olsaydı, - Veteriner Olup İti Köpeği Tedavi Ederdik





İntikam Almayı Sevmem .Ama Ödeşmek Adettendir 





Hayat Bize Hiç Yeşil Işık Yakmadı ,Sıkıntı Yok Bizde Zaten Hiç Kırmızıda Durmadık .





Bazı İnsanlar , Ayakkabı Mağazası Gibi ;Her Numara Var




Ha birisi vardır moralin bozukken bile onla gülersin ya ha işte tam ondan istiyorum




Benim bakmaya kıyamadığıma şimdi kim bilir kimler dokunuyor! Ben özlüyorum, o sarılıyor...





Revamıydı harap olmak ,aşkın ile her an yanmak.Yokluğundan başka nedir,sevip sevip sensiz olmak.Aşkın yüce dağlar kadar ,içerimde volkan kaynar,  anlar mısın sen küçüğüm,aşık olan beni anlar.





Sen benim parçamdın şimdi kime gidersen git onda yedek parçasın..





Sen benim aşk araken bulduğum değil,Hiç aklımda yokken aşık olduğumsun..





 "Güneşin buz tuttuğu yerde bir alev görürsen, bil ki o yalnız senin için yanan kalbimdir."





 "Bütün gün uyuyorum diye bana deli diyorlar. Budalalar rüyamda seni gördügümü bilmiyorlar..."





 "Aşk güzeldir ama karşılıklı ise. Karşılıksız ise seni içten yıkmaya çalışan düşman gibidir. Anlamadan savaşı kaybedersin..."





 "Gönül bahçesine bir kırmızı gül diktim ama kimse o gülün ucunu göremedi. Görenler sadece kökünü görebildi. Çünkü sana olan aşkım öyle büyük ki..."





Yol arkadaşını doğru seçmeli insan,seçemeyenlerin çoğu yol yorgunu..





"Attığım her adım benden uzakta; bastığım her yerde yokmuşum meger! Çırpınırken ben denilen tuzakta; ben sana saplanan okmuşum meğer!"





"Yanağına düşen kar tanesi eriyip, dudaklarına indiğinde ve o bir damla serinligi biriyle paylaşmak istediğinde, yüzünü rüzgara dön, ORADAYIM..."





 "Sevmek olağanüstü, aşk basittir. Sevmenin taklidi olmaz; aşkin sahtesi vardır..."






"Aşk gülü dikeniyle avuçlamaya benzer. Ellerin kan içinde kalır, ama dikenlerin hesabınıi gülden soramazsın..."






"Yine sensiz bir gün başlıyor yüreğimde. Yine uykusuz girdim bugüne, isyan ederim sensiz geçen günlerime, ne olur mahkum etme beni sensizliğe..."





"Dünde, bugünde, yarında yüreğin kadar yanındayım. Kendini yalnız hissettiğinde dokun yüreğine ben hep ordayım..."





"Sen seni seveni göremeyecek kadar körsen, o da seni sevdiğini söylemeyecek kadar gururludur..."





"Aşk; kaçmaktan çok kovalamayı sever. Görmekten çok özlemeyi, dokunmaktan çok düşlemeyi ve bu aşk öyle hain ki, nerde imkansız var onu sever..."





 "Bir gün gelecek, başbaşa kalacaksın yıllanmış anılarınla ve keşke diyeceksin, nemli gözlerle bakarken yağan yağmura..."





 "Bu dünyada iki kör tanıdım: Biri beni hiç görmeyen sen; diğeri senden baskasını görmeyen ben..."





 "İnsanlar, bir gülün peşinde koşarken, ezdikleri kır çiçeklerini fark etmezler..."





 "Hiçbir sey aglamaya degmez, degen insan zaten aglatmaz. Aglarken basini dik tut, göz yaslarin seni aglatan kadar alçalmasin..."





 "Bir can düşün bedensiz; bir beden düşün kalpsiz; bir kalp düşün sevgisiz; birde beni düşün sensiz: İşte bu IMKANSIZ..."





 "Sonsuz bir gecenin sessizliğinde aşka düğümlenmiş sevgiyi arıyorum..."





 "Bir tek seni sevdi yüreğim, bir tek senden vazgeçemedi; bir tek seni gördü gözlerim, isterim ki sende kapansın sevgilim..."





 "Sen Beni,Benim Seni Sevdiğim Kadar Sevseydin;Benim Seni, Senin Beni Sevdiğin Kadar Sevdiğimi anlardın"





 "Ne seni unutacak kadar zaman geçecek Nede geçen zamanseni unutmaya yetecek Bırakıp gitsemde unuturum sanma Zaman alışmayı öğretir. UNUTMAYI ASLA"





 "Bir gün kırlarda gezerken eline bir papatya al ve seviyor sevmiyor yapmaya başla. Seviyor çıkarsa inan ama sevmiyor çıkarsa inanma. Çünkü o sadece bir PAPATYA"





 "Aşk gözlerde başlar, dudaklara iner, kalbi fetheder, tekrar gözlere çıkar, yaş olup iner"





 "Aşk bir güle benzer; çiçek kısmında aşkın sonsuzluğunu yaşarsın, diken kısmında ise sonsuz acıları tadarsın..."





 "Ben seni dün sevmedim, çünkü dün bitti. Ben seni bugün sevmedim çünkü bugün bitecek. Ben seni yarın sevdim çünkü yarınlar hiç bitmeyecek..."





 "Aşk dudaklarda kahkaha değil, gözlerdeki yaştır. Maksat sevgi uğrunda ölmek değil, uğrunda ölecek sevgi bulmaktır..."





 "Ayrılıklar küçük sevgileri öldürür ama büyük sevgileri güçlendirir.Tıpkı rüzgarın mumu söndürüp yangını güçlendirdiği gibi..."





 "Yaprak döken gençliğimin satır aralarında altı kırmızıyla çizilmiş ve tırnak içine alınmış suskunluğumun baş harflerisin."





 "Sen , benim anılarla bitip giden rüyama hiç bir zaman ses vermeyen doğamsın."





 "Utanırım , söyleyemem yaşadığım yalnızlığı , kelimeler yetmiyor ki , bu mu sevda dedikleri."





 "Seni , senden uzakta , sensiz ama seninle yaşıyorum."





 "Hayatta üç şeyi sevdim; Seni, kalbimi, ümit etmeyi...Seni sevdim, sensin diye, Kalbimi sevdim, seni sevdi diye, Ümit etmeyi sevdim, belki seversin diye..."





 "Sert rüzgarlar karanlık geceleri severmiş , aynen benim seni sevdigim gibi."





 "Sen bazen en zifiri karanlık gecemin güneşi, sen bazen yaşanacak hayatın cesaret verecek mutluluk yanı, sen bazen ve her zaman sevgimin tek nedeni..."





 "Dünyada iki renk gül olsun, biri kırmızı diğeri beyaz. Beni unutursan kırmızılar solsun seni unutursam beyazlar kefenim olsun."

Yorum Gönder

0 Yorumlar