Ad Code

Responsive Advertisement

dünyanın en güzel aşk sözleri

dünyanın en güzel aşk sözleri

dünyanın en güzel aşk sözleri,dünyanın en güzel anlamlı aşk sözleri,dünyanın en güzel aşk sözleri 2014,dünyadaki en güzel aşk sözleri,dünyada en güzel aşk sözleri,


Gökyüzündeki bütün yıldızları toplasan bir tek sen etmez, fakat bir tek sen hepsine bedelsin.



Kalp mi insana sev diyen ,yoksa yalnızlık mı körükleyen? 
Sahi nedir sevmek; 
Bir muma ateş olmak mı? Yoksa yanan ateşe dokunmak mı?




"Attığım her adım benden uzakta; bastığım her yerde yokmuşum meger! Çırpınırken ben denilen tuzakta; ben sana saplanan okmuşum meğer!"



Bir gün bir sevda çaIar kapınızı… Şaşırırsınız, bekIemiyorsunuzdur… Bu güne kadar geIen sevgiIere hep misafir oIarak bakmışsınızdır… Ancak, bu sevgi aşktan öte oIarak yerini aIır



"Yanağına düşen kar tanesi eriyip, dudaklarına indiğinde ve o bir damla serinligi biriyle paylaşmak istediğinde, yüzünü rüzgara dön, ORADAYIM..."



"Yine sensiz bir gün başlıyor yüreğimde. Yine uykusuz girdim bugüne, isyan ederim sensiz geçen günlerime, ne olur mahkum etme beni sensizliğe..."




 Rüzgara hakim olamıyorsan yelkenlerini ona göre ayarla ve unutma ki hayat karşılaştığın güçlüklerle değil gemiyi limana getirip getiremediğinle ilgilenir Bir silahım olsaydı, bir silahım ...




Yoksulluğu şakağından, Kaybetmeyi kalbinden, ve sensizliği alnının tam ortasından vururdum.




 Dostlar ırmak gibidir, kiminin suyu az, kiminin çok... Kiminde ellerin ıslanır yalnızca kiminde ruhun yıkanır boydan boya.




 Hayatta üç şeyi sevdim; Seni, kalbimi, ümit etmeyi...Seni sevdim, sensin diye, Kalbimi sevdim, seni sevdi diye, Ümit etmeyi sevdim, belki seversin diye...




Aşk karşındakini bulunmaz Hint kumaşı sanmanla hıyarın teki olduğunu anlaman arasında geçen zamandır Kalbim seni unutacak kadar adi ise ellerim onu parcalayacak kadal asildir.





 Seni seviyorum derken hiç yalan söylemedim, yalan söylerken hiç seni seviyorum demedim!!! Sert rüzgarlar karanlık geceleri severmiş , aynen benim seni sevdigim gibi.





Yağmur başladı…Gelse de ıslansak dediği biri olmalı insanın…dilek, gözlere uzanan ellerimsin. Sen gözlerimden süzülen yaş, tek düşüncem hasretimsin. Sen yaşadığım ömür, sen her gece rüyama giren biricik sevgilimsin 



Seni ne kadar sevdiğimi bir bilsen sende uzayı gören insanlardan biri olurdun..



”Sen, sen ol kelimelere fazla takılma. Aşk diyarında dil zaten hükmünü yitirir. Aşık dilsiz olur.”



Seni sonsuza dek bekleyebilirim ama sonsuzlugun sonunda sen oldugun sürece..


iyi ki Varsın hayatımda Sevgilim Seni Tanıdıkça Hayatın Güzelliklerini Anlıyorum Zamanla, Seni tanıdıkça Kalbime Hak veriyorum Attıkça Sevgilim Sen Benim Sol yanım Sen Benim En Büyük hayat Anlamısın Sen Sadece benim Değil geleceğimin de Adısın Bir tanem.

Yorum Gönder

0 Yorumlar