Ad Code

Responsive Advertisement

kıyak sözler,kıyak sözler kısa,kıyak sözler 2014



KIYAK SÖZLER




Dünya keyifli olsaydı kimse keyif verici madde kullanmazdı...

Erkek gömleğinin çok yakıştığı kadınlar olabilir; Eteğin daha çok yakışacağı erkekler olduğu gibi..

Sen benimsen her şey herkesin olabilir SIKINTI YOK :)

Ben seni öpmedim ben sadece dudaklarındaki mutluluğun dibini sıyırdım..

Yalnızlıktan ölünmüyor, bak bana hala hayattayım.

Kimseyi kırmayayım diyorum, bir de bakıyorum kendim paramparçayım!

İçine atarsın da içinden atamazsın.

Kızmıyorum artık; bakıyorum, seçiyorum, gülüyorum, geçiyorum..

Küsme şansına Belki Onunda Şansa İhtiyacı Vardır !!! 

Hep anlatırdı sevdiklerim; "böyleyken böyle olur".Söz söylenir göz dolar, Haziranlar Şubat olur!


Biz hiç beceremedık sevmeyide terketmeyıde ..
Aşk doLu mısraların karsısnda direnmeyide ..
Ona öyle nasıl bağlandın dediler. Ben değil o bağladı dedim.
Nefesim kesilmeden sana son bir kelime Seviyorsan Gel Artık Ben Senden Gidemem
Beyazlar içinde hayatıma yenilikler ararken, Karanlıklar içinde Sırtımdan Vurulmayı öğrendim…

Acılara Dayanır Bu Yürek Ama, Senin Gibi Nankörlere Asla! Gözlerimin Gördüğü Yerden Sildim Seni Bitirdin içimdeki Delikanlı Sevgiyi, Mutluluklar Sana yaşadığın Namert hayatında.

Biz Hataları Değil, Hatalar Bizi Buldu.. Biz Yalanları Değil, Yaşadıkca yalanlar Bizi Yaşatmaz Oldu…

Ayakkabımın altı delıktı ama ustu her zaman boyalıydı...
Kız dedıgın naz etmez.erkek dedıgın hıc urkmez.dostdan dusman olmaz, gavurda namus olmaz, guzelde kusur olmaz, gercek asktada gurur olmaz.
İnsanların en buyuk mutlulugu akıllarını dogru kullanmayı ogrenmelerıdır. 
Faydalı hale getırılemeyen zaman kaybedılmıstır, cunkı zamanı durdurmak veya depolamak mumkun degıldır...
Ask ınsanın hem dostu hem dusmanıdır . ınsanı onun gıbı yıkan. onun gıbı sevındıren br sey yoktur hayatta!
Tarıhın bılıncı olsa gecmıs kalmazdı. zaman sıfırlanıp gelecek olmazdı.
Nedense hep ben bılırım dersın! sorsalar bılmezsın ne bılırsın!



Yorum Gönder

0 Yorumlar