Ad Code

Responsive Advertisement

mutsuzluk sözleri-mutsuzluk sözleri facebook

mutsuzluk sözleri-mutsuzluk sözleri facebook

mutsuzluk sözleri-mutsuzluk sözleri facebook



Bir bilet istiyorum sadece gidiş olsun..


seni sevdim diye kızdıysan sen de beni sevde intikam al.




Mutsuzluğa mı alışmışız, eksikliğe mi yoksa? Cemal Süreyya



Tükenmez diye aldığım her kalem bil ki tükendi. Sanırım ayrılık ve mutsuzluğu yazmam onunda hoşuna gitmedi..



Kimseye göstermem üzüntümü. Gündüz gülerim, geceleri yalnız ağlarım.



Mutsuzluk aniden gelmez onu hazırlayan nedenler vardır.



Umut; insanın vazgeçemediği illüzyon. Aynı anda en büyük güç ve en büyük zayıflık kaynağınız.




Oluruna bıraktım seni, olmazların bende kaldı



Denetimli serbestlik yemiş hayellerimiz var. Ne zaman mutluluğu yakalasak, takibe alınıyoruz..




Sen gülümse bitanem. Yüzünün sadakası bana yeter. Bir ömür bitmez sana fakirliğim..




Ağzımda ki kuşu da artık sonsuzluğa salıyorum. Ve saçların sevgilim, saçların hâlâ rüzgara emanet..




Biraz daha 'sensiz' olabilirmisin lütfen. Yokluğunun gürültüsünden uyuyamıyorum..




Biz ne zaman mutluluğa uzansak, ya boyumuz yetmedi, ya da yolumuz.




Sen, adı anılmaz olan an'sızı'n. Gelip-giden bir kıyametin sûr'a üfleniş biçimisin. Öl-diril hadi şimdi gönlündeki sûr'a. Üfle içimdekiler kıyameti yaşasın..




Sadece yakılan sigaralarımı gördünüz, yıkılan umutlarımı değil..



Mutlumu Olmalıyım Ben varya en son Nezaman Mutlu olduğumu  hatırlamıyorum.. 

Yorum Gönder

0 Yorumlar