Ad Code

Responsive Advertisement

Blogger da popüler olmak

Blogger ile bir blog açarak zamana yayarak nasıl popüler olunur bunları öğrenelim...

Blogger da popüler olmak

Öncelikle Blog açmadan önce Blogger konusunda arkadaşlarını veya tanıdıklarını bloglarını örnek alarak yayın yapan bir çok blog sahibi var. Tabi ki örnek alıp taktir etmek elbette çok önemli. İnsanlar blogları beğenerek takibe alıyor ama her konuyu de aynı yapmayın. Örnek vermek gerekirse bayanlar bloggger lar hep biribirlerini takip ediyor. Bir arkadaşı bir ürün paylaşıyor ve diğer arkadaş ise onu görüp aynı ürünün farklı bir markasını paylaşıyor. Böyle paylaşım yaparak fark yaratamasınız bulun bilincine varmak gerekir.

Ülkemizde her zaman farklı bilgiler ile yararlı orjinal bilgi paylaşımı yapan bloglar neden popüler neden çok seviliyor ve taktir ediliyor?

Popüler bir Blogger olmak istiyorsanız doğamaçlama yapın yada yaşanmış değişik konulara yer verin bloglarınızda. Yemek tarifleri bloğunuz varsa misal vermek gerekirse arada bir yöresel tarifler, reçel tarifleri, komposto vb. içeriklere aralarda yer verin farkınızı yaratın. Özellikle resim konusuna değinmek istiyorum yazdığınız yazının mutlaka orjinal resmini kullanmaya dikkat edin. Bu google için önemli bloğunuzun kalitesi içinde önemlidir.

Bir başka konu ise sadece ziyaretçilerinizin yurt içi kitlelerden oluştuğuna inanmayın. Yerli, yabancı, gurbetçi vatandaşlarında sizi takip etmesi için bloğunuza dil desteği ekleyin. Blogger için yurd dışı ziyaretçi çok önemlidir ve seo açısında sıralamadaki yerinizi olumlu yönde etkileyecektir.

Farklı şeyler düşünün kimsenin yapamadığını yapın 1 numara olmak için farklı bir kulvarda bloğunuza yer verin bu haber olur başka şeyler olur tamamen hayal gücünüzü kullanın.

Misal vermek gerekirse kendi bloğum dan örnek vermek istiyorum. Blogger yardımları ve sağlık ile ilgili 2 genel konuda bilgi ve paylaşımlarda bulunuyorum. Bu bloğu açmadan önce epeyi bir araştırma yaptım sağlık ve Blogger konusunda aynı kategoride blog yok yada ben görmedim farkı buradan anlayın.Ülkemizde blog sahipleri ya sağlık hakkında yazar veya Blogger yardımları hakkında bir blog kurmuştur. Ben iki sinede yer vererek farklı bir tarz ortaya koymak istedim.

Her zaman doğal ve özgün olun başarıyı zaman ile bulursunuz emin olun..

Yorum Gönder

0 Yorumlar