Ad Code

Responsive Advertisement

makara sözler-makara sözler facebook

makara sözler-makara sözler facebook

makara sözler-makara sözler facebook

Paranin ne önemi var önemli olan miktar

Erkekler neden kendileri ile ilgilenmeyen bayanlarin pesinden kosarki ! Köpeklerin kullanimayacagi otomobillerin pesinden kosmasi gibi !..

Sen sen ol kapi onünde ask yapma , askin gözü kördür ama komsununki asla

Erkekler limona benzer baktikça agzin sulanir yedikçe miden bulanir…

Paralel bir evrende çapraz parkedilmiş hissediyorum kendimi.

Kayboldum. Kendimi aramağa gidiyorum. Eğer ben dönmeden dönecek olursam, ben dönünceye kadar beklememi söyle

Uzun yürüyüşleri severim; özellikle de canımı sıkan insanlar yürüyüp uzaklara gidince.

“Anne, gelin neden beyaz giymiş?” – “Çünkü bugün onun en mutlu günü.” – “Anne, peki damat neden siyah giymiş?

Akilli ogrenci problemi cozer, zeki olan problemden kacar.

Seni tanımak büyük zevkti,gerizekalıları hep duyardık ama canlısının yerini tutmuyor tabii…

öpüşmek; alt tarafı satın almak için, üst tarafla yapılan sözleşmedir.
Napıyosun askım? -Seni düsünüyorum +Günün nasıl geçti? -Seni düşünerek +Annenler napıyor? -Ailecek seni düşünüyoz.



Yorum Gönder

0 Yorumlar