Ad Code

Responsive Advertisement

manyak sözler,manyak ötesi sözler,manyak sözler 2016

manyak sözler,manyak ötesi sözler,manyak sözler 2016 


manyak sözler,manyak ötesi sözler,manyak sözler 2016
Davulcudan önce uyandıran bi sevgilim bile yok.
20 yıl sonra oğlumun kalbini çalacak o kız şimdi gerizekalı gibi oturup yumurcak tv izliyordur manyak gelin yine sinirimi bozdu
Ya şu elindeki şeyin markasını göstermeye çalışan insanlara öyle sinir oluyorum ki az kalsın Iphone 6’mı duvara fırlatacaktım. Gold bu arada
Yolda telefonla uğraşan bi tanıdığınızı gördüyseniz, o sizi daha önce görmüş demektir.
Paramı yicek kız arıyorum… Bozuklarla beraber tamı tamına 13 milyon 45 kuruşum var. Arabam da var. Dedemden kalma bi el arabası… Kızlarr bu firsat kaçmaz benden söylemesi
Ahmet kaya yı neden çok fazLa dinLiyosun ? – çünkü insana huzur weriyor ama bana wermiyor – insana dedim
Tüm erkekler odun, diyen kızlar sabah erkenden yaptığınız makyaj ormana gitmek için mi ?Gözlerimin içine bakıp ; +neden konuşmuyorsun? dedi . -çay 5 lira ve sen dördüncüyü iciyosun diyemedim
+ Anne sevgilimi İlk Defa Bugün Öptüm – Komsunun Oğlu Hamile Birakmis
Hayattaki en büyük gayem ”Ulan bi kıza bak bi de yanındaki lavuğa bak” cümlesinde bahsedilen lavuk olabilmek
– Kanka sen sitede mi oturuyorsun ? + Yoo noldu ki ? – Siteden gönderdi yaziyo
Yeni yil iptal edildi. Çünkü eskisini buldular!..
Özünde soyluluk yoksa İnsanin, taç da giyse soysuzdur !
Aşk bir göldür, üstünde kazlar yüzer.
Teknoloji acayip çok gelişti… Lafı buradan bir koyuyorsun taa neredekine kapak oluyor.
Hava Attığın Yerde Ruzgarım Eser…
İnsanoğlu naziktir. Ağır sözü kaldırmaz. Eşşek dersin kızar da sırtına bin aldırmaz…

Yorum Gönder

0 Yorumlar