Neden haber olmalısınız?

İnternet kullanımının hızla arttığı günümüzde günlük haber ihtiyacımızı online medya aracılığı ile karşılıyoruz. Her gün milyonlarca kişi tarafından ziyaret edilen haber siteleri aynı zamanda markalar açısından etkili bir tanıtım aracı.

İçerik reklamcılığının ön plana çıktığı son zamanlarda advertorial içerik çalışmaları firmalara önemli katkılar sağlayabiliyor.

Tüketiciler bir ürün ya da hizmet ile alakalı araştırmaları internet üzerinden yaptığı için markaların online mecralarda görünür olması büyük önem taşıyor. Hala bir web sitesi olmayan, maillerini cevaplamayan, sosyal medya kullanmayan, basın bülteni çalışması yapmayan, pr hizmeti almayan binlerce işletmenin olduğunu söylemek yanlış olmayacak.

İnternette görünür olmak, daha fazla müşteriye ulaşmak ve satışları artırmak açısından son derece önemli. Kullanıcılar artık banner reklamları görmekten bıktı. Bu yüzden reklam engelleme programları kullananların sayısı her geçen gün artıyor. Bunun yerine içerik odaklı çalışmalar ön plana çıkıyor.

Bunu Türkiye'de en iyi uygulayan platformlardan biri olan Onedio içerik reklamcılığı ile birlikte markalara değer kattığı gibi tüketicilerin gözünde daha iyi konumlanmalarını sağlıyor.

Bu yüzden danışmanlık hizmeti verdiğim markalara online medyada görünür olmalarını, doğal reklam modellerine yönelmelerini tavsiye ediyorum. Milyonlarca kişi tarafından ziyaret edilen platformlarda yer almak son derece etkili.

Yeni kurulan bir işletme ya da işlerini büyütmek, daha fazla müşteriye ulaşmak isteyen firmaların online görünürlüğü artırıcı hizmetler alması bu devirde kaçınılmaz.

Bu noktada en ekonomik hizmetlerden biri de basın bülteni dağıtımı servisi kullanmak oluyor. İyi hazırlanmış bir basın bülteni ile popüler haber portallarında yer almak hem prestij hem de potansiyel müşterilere ulaşmak açısından verimli olacak.

İnternet kullanıcılarının büyük çoğunluğu bir reklam ya da haberden duydukları ürün ya da markayı önce arama motoru Google’da aratıyor. Ürün ya da hizmeti satın almadan sosyal medya aracılığıyla arkadaşlarına ya da ailesine danışıyor.

Online alışverişin ve hizmet satışının çoğu okunan bir haber ya da sosyal medyadaki arkadaş tavsiyeleri sonucu gerçekleşiyor. Günümüzde tüketicilerin neredeyse tamamı bir ürün ya da şirketle ilgili medyada çıkan haberlere reklamlardan daha çok güveniyor.

Google+'da Paylaş

Yazar Unknown

Yazar Hakkında bilgi yazılacak
    Blogger Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Argo içerilikli yorum attığınız taktirde hakkınızda dava açılır, site adresinizi yoruma attığınız taktirde ise bloğunuz google sıralamasından düşer.