Sosyal medya uygulamalarından biri olan Instagram da bu anlamda markaların en çok başvurduğu alan olarak yerini alıyor. Instagram ise bulunduğu konumun seviyesini devam ettirebilmek için, ticari rant elde etmeye çalışan kurumsal şirketler ile bireysel müşterilerin isteklerine yönelik böylece yeni bir güncelleme yayımlamış oldu.
Instagram, kullanıcılarının "Save Draft" taslağı kaydetme özelliğini kullanmaları oldukça kolay. Kullanıcıların yeni bir içerik oluşturmalarının ardından, içeriği yayımlamayıp ilgili, "Back (Geri)" tuşuna basarak uygulama tarafından sağlanan otomatik kayıt özelliğine sahip olabiliyor.Taslak olarak kaydedilen içeriğe ulaşmak isteyen kullanıcılar, "Library (Kütüphane)" bölümünden kaydedilen içeriğe ulaşabiliyorlar.
İçeriklerin filtreleme sistemine sahip olması nedeni ile, bir başlık, kişi, konum veya kullanıcı etiketine sahip olması durumunda taslak olarak kaydedilebilecek.
Kullanıcılar ayrıca değişiklik yaptıkları fotoğraf ve video yayımlarını taslak olarak kaydedip, arzu ettiği bir zaman diliminde daha sonra taslak içeriğini yayımlayabilecekler.
0 Yorumlar
Argo içerilikli yorum attığınız taktirde hakkınızda dava açılır, site adresinizi yoruma attığınız taktirde ise bloğunuz google sıralamasından düşer.
Emoji