Ad Code

Responsive Advertisement

Fatih Terim Mayıs'a Kadar Milli Takım'ı Çalıştıracak

Fatih Terim Mayıs'a Kadar Milli Takım'ı Çalıştıracak



A Milli Takım ve Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim, Milli Takım'ın başında Mayıs ayına kadar kalacak.

A Milli Takım ve Galatasaray teknik direktörü Fatih Terim, basın mensuplarının sorularını yanıtlarken Milli Takım'daki yardımcısının da kim olacağını açıkladı.

'GALATASARAY BENİM AİLEMDİR'
Galatasaray benim ailemdir.Ben Galatasaray'dan hiç bir şekilde ayrılacağımı söylemedim. Tam tersine ayrılmayacağımı söyledim. Kararımla ilgili eleştirileri okuyorum. Doğru diyenler var, yanlış diyenler var. Kimse bizim adil ve çalışkan olacağımızdan şüphe etmesin.

"MAYIS'A KADAR ÇALIŞACAĞIM'
Mayıs'a kadar çalışacağımı söyledim. Bunun dışında başka bir gelişme yok. Ne gelişme olmuşsa benim ağzımdan öğrenebilirsiniz. Ben 3 konuşcaksam 1 konuşuyorum. Konuşmalarıma dikkat ediyorum. Herkesin de bu konuda yazarken daha hassas olmalarını rica ediyorum.

'BİZ RİSK ALMAKTAN KORKMADIK'
"Benim resmimi koyup masa başında yazı yazmak çok ahlaki değil. Yukarlara tırmanmayı gerçekleştirmemiz lazım. Biz çalışmaktan ve risk almaktan korkmadık. Muhakkak ki fikirlerde değişme yoksa sorun da yoktur. Benim gösterdiğim özeni başkalarının da göstermesi lazım."

'YARDIMCIM Hamza Hamzaoğlu OLACAK'
"Aslolan G.saray demiştik. Yardımcım Hamza Hamzaoğlu olacak. Bunu ilk ben açıklıyorum. Kendisi de Akhisar'ı çalıştırmaya devam edecek. O da takımını bırakmayacak. Konumuz dün Milli Takım'dı. O bitti. Bugün gündemimiz Galatasaray."

'Elmander'I BİRLİKTE YOLCU EDECEĞİZ'
"Bize hizmet veren herkese teşekkür etmek istiyoruz. Daha önce Ujfalusi gitti. Yolcu ettik. Vefalıyız bu konuda. Elmander'i de her beraber yolcu edeceğiz. Bize hizmet eden herkese minnettarız"


Yorum Gönder

0 Yorumlar