Ad Code

Responsive Advertisement

FACEBOOK PROFİLİNİZE KİM BAKMIŞ ÖGRENİN !

014


ADIM 1 ;

Facebook hesabınız açıkken profilinize girin.

ADIM 2 ;

Boş bir kısma sağ tıklayın ve " Sayfa kaynağını görüntüle " seçeneğine tıklayın.

ADIM 3 ;

Açılan sayfada " Ctrl + F " tuşlarına basın arama boşluğuna " ["InitialChatFriendsList " yazın.

ADIM 4 ;

Alt kısımda yazan rakamları kopyalayın.Örneğin ["100000671315747-2" bu kısımdan şu rakamları kopyalayın 100000671315747

ADIM 5 ;

Kopyaladığınız rakamlarıwww.facebook.com/burayayazın " ve adrese gidin.

ADIM 6 ;

Profilinize sıklıkla bakan kişilerin id adresleri orada olacaktır.

Facebook





NOT : EMEĞE SAYGI AÇISINDAN ABONE OL !


Yorum Gönder

3 Yorumlar

  1. arkadaş listenizde olan kişileri gösteriyor. listen de olmayanlar açılmıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Muharrem, Facebook gizliliği gereği arkadaş listenizde olmayanları malesef görüntüleyemezsiniz.

      Sil

Argo içerilikli yorum attığınız taktirde hakkınızda dava açılır, site adresinizi yoruma attığınız taktirde ise bloğunuz google sıralamasından düşer.

Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)