Ad Code

Responsive Advertisement

Blog Açarak İnterneten Para Kazanma

İnternetten Para Kazanmak her İnternet Kullanıcısının Hayalidir
Tabi bu hayali gerçekleştiren de var gerçekleştiremeyenler de.

Şimdiye kadar internetten adam akıllı para kazandım diyebildiğim yöntemlerden biri 
Blog açarak internetten para kazanmak.

Bir Blogdan nasıl para kazanırım ?
Bunun bir çok yöntemi var En iyi yöntem ile başlayalım.

<- Yöntem 1 ->
Bloğunuzdan Para Kazanmak istiyorsanız bir reklam sitesinden reklam almalısınız 
Ancak reklam alcağınız site öncelikle güvenilir bir site olmalı her önünüze gelen siteden reklam almamalısınız.
Ben şuan size iki adet Reklam Sitesi önereceğim.
1-> Google adsense -> En güvenilir ve Reklam tık başı En iyi oranlara sahip Google ın Reklam Sitesi 'dir
2-> reklam10.com -> Şuan için benim de bloğumda kullandığım reklam sitesi.
Reklama Tıklama başına 10krş vermekte bu oran yeterince iyi.
50TL oldğunda Paypal Hesabına Kazancınızı Aktarabiliyorsunuz.

<- Yöntem 2 ->
Bloğunuzdan para kazanmak için uygulayabileceğiniz ikinci bir yöntem ise Bloğunuzda Tanıtım yazısı yayınlamaktır.
Sizin Bloğunuzda belli bir ücret karşılığında tanıtım yazısı yayınlamak isteyen kişiler olacaktır.
Bu fırsatları kesinlikle kaçırmamalısınız Sizin kaybedecek hiçbir şeyiniz yok karşı taraf
 Bloğunuzda Tanıtımını yapar verdiği linkten kendi sitesine hit çeker 
Eğer sizin Bloğuzun Pagerank değeri yüksek ise 
Yayınlayacağınız Tanıtım Yazısı için alacağınız ücrette doğru oranılı olarak artacaktır.

Bu makalemde Blog Açarak internetten para kazanmayı açıkladım 
Eklemek istediklerinizi ve görüşlerinizi yorum atarak bildirirseniz sevinirim

Yorum Gönder

0 Yorumlar